Avara tutkii viestintäkampanjoiden parhaita käytäntöjä maailmalta. Tutkimusmatka on ollut tähän saakka niin jännittävä, että kertomukset ihmissyöjäheimoista ja satumaisista aarteista kalpenevat! Maailmalla on valtava kirjo upeasti toteutettuja kampanjoita, joista Suomessa voimme ottaa mallia. Keskeinen opetus tähän mennessä on: mistä tahansa aiheesta voidaan viestiä innostavasti ja onnistuneesti, jos rakennetaan kampanja rehellisesti ja ennakkoluulottomasti yleisön omien kiinnostuksen kohteiden varaan, käytetään luovuutta, viitseliäisyyttä ja mahdollisimman laajaa vuorovaikutusta.
Tulokset kokoamme lokakuussa 2017 jukaistavaan Viestinnän Virkistysvihkoon.
Voit osallistua tutkimusmatkaan kertomalla lyhyesti oman organisaatiosi viestinnästä.
Kyselyssä kartoitetaan tiiviisti viestinnän kehittämiskohteita. Lähetämme vastanneille palkinnoksi Viestinnän Virkistysvihon. Virkistysvihossa esitetään ratkaisuja tässä kyselyssä esille nousseisiin kehittämiskohteisiin.
Vastauksia pyydämme 30.9. mennessä.
Tämän kyselyn vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, emmekä pysty yhdistämään vastauksia vastaajiin. Tervetuloa mukaan!